?

Log in

 
kittymae_king
22 December 2010 @ 05:22 pm
When you doodle, what shapes, patterns, and/or creatures do you find yourself drawing? What do you think it says about you?

I find myself drawing characters doing something represrenting how i'm feeling, mostly. sometimes it's seasonal things though!


 
 
Current Music: Totally Enormous Extinct Dinosaurs - Household Goods
 
 
kittymae_king
21 December 2010 @ 01:07 am
dw bout my gay journal layout gaiz

my amazing friend faded_color is fixing this shit for meeeeee


i love everyone right now okay.



random picture below. but true!


 
 
kittymae_king
18 December 2010 @ 12:26 pm
I felt like i needed to post



idk what to say but it's christmas soon

which is great since it's my fave time of the year woo


getting my old laptop back which has all my video editing and art software on it, yay!

merry christmas y'all

 
 
kittymae_king
27 November 2010 @ 04:23 am
BRB SOBBING



NATHAN AND KELLY MOMENT IN EP 3.




I CRIED LIKE A BITCH



BAWWWWWWWWWWWWW I HATE YOU SFM RIGHT NOW E4 GO DIE IN A HOLE OR MAKE SHIT HAPPEN
 
 
 
kittymae_king
15 November 2010 @ 01:01 am
Livejournal makes me really happy.

idk why. It reminds me of all my favourite things.

Like misfits. Probably because it's the source of undiscovered misfits things. I love it.

It's my birthday on wednesday. I'm really excited. What I really wanted was "misfits series 2". I was being silly at the time, because no one in my family except my dad knows I watch it, and they would probably say it's innapropriate (wtf it's not like i don't know what sex and violence are) so I didn't ask for anything Misfits-related. But since I've bought and pre ordered all the episodes on iTunes ..... I guess I've got what I wanted the most.  And the only reason I found out that you could buy it on there was because of LiveJournal.

oh yeah and when I get my laptop back that has my video editing software, sony vegas pro, on it, I'm making a shitload of misfits videos, I'm telling you bro. ESPECIALLY a nathan/kelly video to the song Find A Way by Safetysuit. I am IN LOVE with that song, I swear to god.

Misfits isn't some phase I'll ever grow out of it. Sure, there was a time between when I first found out about it (June, 2010) And now, around august, that It wasn't as exciting, but It was just because the new series seemed such a long wait. But now I'm totally revved up. roll on kelly and nathan scenes bb. OH JUST ROLL ON THE WHOLE SERIES FFS.


Life is amazing. :)





( Oh yeah, sometimes, Instead of uploading Misfits GIFs, I'll post a pretty picture for my journal endings. )

 
 
Current Location: My bedroom
Current Mood: excitedexcited
Current Music: Safetysuit - Find a Way
 
 
kittymae_king
08 November 2010 @ 07:25 pm
OMG

SO

I BOUGHT A SERIES PASS FOR MISFITS SERIES 2.

WHICH MEANS I AUTOMATICALLY GET EACH NEW EPISODE OF MISFITS SERIES TWO, WHEN IT PRE-AIRS ON ITUNES.

Episode 1 is brilliant. Can't wait for the next!


AU REVOIR.


 
 
Current Mood: excitedexcited
 
 
kittymae_king
31 October 2010 @ 02:17 am
hey guyssss.
 
so today mine and my sisters' friend Rosie came over.  We made a retarded film together and watched Misfits.

We then did an impression of that slow-motion walk scene with Nathan, Kelly and Simon. I WANT TO TURN IT INTO A GIF SO BAD ;_______;


In other news, I'm dying my hair a lighter blonde. My natural color was a honey blonde, but over the years it's gone dark blonde. It's gonna be the color of the girl in my icons hair i guess? idk. It's got loose curls like that too which is a bonus.

buggering hell november 11th hurry the fuck up aaaah


watching shaun ofthe dead now. that film can have my babies ANYTIME.


"Because, BEACUSE OF ..... Captain Wow."

see yassss.



 
 
Current Location: my house.
Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: ellie goulding - lights
 
 
kittymae_king
30 October 2010 @ 12:42 am
...........


I'm crying at a song OTL.

I

I love this song so much. It's beautiful. ughhh I cant believei'm crying what a sado hnng.

I think it just reminds me of ...... things.




peace out. <3





 
 
Current Mood: surprisedsurprised
Current Music: The XX - stars
 
 
kittymae_king
28 October 2010 @ 10:50 pm
OKAY SO ... I found Misfits series 2 spoilers.

VEIW AT YOUR OWN RISK.


http://community.livejournal.com/misfitse4/112635.html#cutid1

WELL......OKAY it sounds crappy. But so did the original sypnosis of 'Misfits' so maybe it won't be too bad. I'm sure everything will work out by the end of the series. I have to admit I LOL'D at some of the idea. Pfft, like a couple are super dumb. But like I said, everything will work out, I'm sure.

So I don't know if this comes from a reliable source. Neither does the user who originally posted this. But I hope some things are changed. And a friend of mine found many points and pictures to prove this wrong.

OHBTW Ice girl you can fuck off okay. NATHAN/KELLY OTP. <3 /cough






 
 
Current Location: The UK
Current Mood: anxiousanxious
Current Music: Florence + The Machine